Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów. Sprawy można załatwiać korespondencyjnie kierując je na adres:
Szkoła Podstawowa Nr 46
im. Bractwa Kurkowego Grodu Bytomskiego
41-902 Bytom, ul. Bolesława Prusa 10
e-mail: sp46bytom@wp.pl
Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego. Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
Godziny urzędowania sekretariatu: poniedziałek - piątek od 7.30 do 15.30
Informacje publiczne, które nie są udostępnione w niniejszym Biuletynie Informacji Publicznej, można uzyskać w placówce Szkoły Podstawowej nr 46 w Bytomiu:
- ze strony szkoły (https://sp46bytom.pl/)
- na pisemny/ustny wniosek złożony w sekretariacie szkoły,
- na wniosek przesłany w formie elektronicznej.